Kako poteka nakup v spletni trgovini


Izdelek, ki ga iščete lahko najdete s pomočjo iskalnika tako, da vanj vpišete iskani izdelek. Na zaslonu se vam bodo izpisali vsi iskani artikli. Poleg imena artikla se vam bo pokazala tudi njegova slika in cena. Izdelek pa lahko iščete tudi s pomočjo glavnega menija. Izberete kategorijo izdelkov, znotraj katere se odprejo različne podkategorije, znotraj le-teh pa se odprejo izdelki, ki jih iščete. Tudi tu se artikel prikaže z imenom, s sliko in ceno.Ko izdelek izberete, določite količino in kliknete na ikono »dodaj v košarico«. Košarica na spletni trgovini ima podobno vlogo kot nakupovalni voziček v pravi trgovini. Vsebino vaše košarice lahko vsak trenutek pregledate, vanjo dodajate artikle ali pa jih odstranite. Ko imate v svoji košarici vse izdelke, ki jih želite kupiti, kliknite na ikono »izdelaj naročilo«. Sistem spletne trgovine vas bo usmeril na naslednji obrazec, kjer vpišete zahtevane podatke. V rubriki »naslov« vpišete svoj domač naslov. Če hočete, da je dostava izbranih artiklov na drug naslov, pa vpišete v ikono »naslov dostave« in artikli bodo dostavljeni na željeni naslov. Na tem obrazcu je treba izbrati tudi način plačila in način dostave. S pritiskom na ikono »predogled naročila« si lahko še enkrat pogledate vaše naročilo in če je z njim vse v redu, naročilo potrdite s klikom na ikono »pošlji naročilo«. Ker ste predhodno vtipkali naslov vaše elektronske pošte, boste v nekaj minutah na ta naslov dobilo elektronsko potrdilo o vašem naročilo. S tem je postopek vašega naročila zaključen. Potrjeno naročilo je hkrati pogodba o nakupu in se hrani v elektronski obliki na strežniku podjetja. Na vašo željo jo lahko prejmete na vaš elektronski naslov ali pa v fizični obliki na vaš naslov.

 

Kupec je fizična ali pravna oseba


Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Pravna oseba je tista, ki opravlja pridobitno dejavnost.

 

Cene in DDV


Cene, navedene na strani veljajo za vse obiskovalce spletne trgovine Motoport.si.

Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Za vsa naročila veljajo cene, kot veljajo ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi prejem naročila kupca (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Morebitni popusti in promocijske kode se med seboj ne seštevajo.

 

Način plačila


Po povzetju

Blago vam dostavi GLS oziroma Pošta Slovenija. Ko bo dostavljalec dostavil blago do vas, mu blago plačate z gotovino.

Pri dostavi blaga z GLS bo vaš strošek enak strošku na računu.

Pri dostavi blaga s Pošto Slovenije bo vaš strošek enak strošku na računu, povečan pa bo za strošek provizije dostavne službe v vrednosti 1,07 eur.

Po predračunu

Predračun oz. ponudbo, ki jo boste prejeli na vaš e-naslov je osnova za nakazilo. Na plačilni nalog je potrebno obvezno napisati IME in PRIIMEK tistega, ki je na naročilu vpisan kot kupec. Znesek, ki je naveden na predračunu oz. ponudbi, nakažete na transakcijski račun podjetja X – PORT d.o.o., ki je odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.  Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo. Blago vam dostavi GLS ali Pošta Slovenija.

Pri plačilu po predračunu je strošek dostve 3eur.

Številka transakcijskega računa: SI56 1010 0005 9268 838

Osebni prevzem v trgovini podjetja

Naročeno blago lahko prevzamete v naši trgovini, natančneje na Dijaški ulici 3 v Tolminu.

 

Naročanje, odprema in dostava


Vse izdelke na zalogi odpremimo v 1-5 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in dela prostih dneh blaga ne odpremljamo. V primeru vaših posebnih zahtev vas prosimo, da le-te vpišete pod opombe na dnu naročila.
V primeru, da izdelka ni na zalogi vas obvestimo o datumu dobave na vaš elektronski naslov.
Vse informacije so možne tudi po telefonu. Kontaktna oseba vam bo na voljo vsak delovni dan od 10.00 – 18.00 na telefonski številki: +386 70 535 693 ali pa na internetnem naslovu: [email protected]
Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije, Hrvaške in EU. Vse pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Dostavljamo artikle, ki jih je možno dostaviti preko pošte. Cestne motorje, skuterje in večje artikle ne moremo dostavljati preko pošte. Za te artikle se individualno dogovorimo. Ker je vaša varnost plačevanja na prvem mestu, smo vam v e-trgovini omogočili 100% varno plačevanje ob prejemu blaga. Ko bo pismonoša dostavil naročeno blago, mu plačate z gotovino. Znesek odkupnine bo natančno tak, kot bo izpisan na vašem naročilu, katerega vam bomo poslali na vaš internetni naslov, povečan bo le za strošek provizije dostavne službe. Če vas ob dostavi ni doma, da bi blago lahko prevzeli, vam bo dostavni servis pustil obvestilo o prispelem paketu. Na sedežu Pošte Slovenije oz GLS depozitnih enotah vas bo naročeno blago čakalo 4 dni (GLS) oziroma 15 dni (Pošta Slovenije).
Trgovina Motoport.si lahko od odstopi od naročila, za katerega ugotovi, da ga ni mogoče izvesti pod pogoji in podatki s katerimi razpolaga. V takšnem primeru ste obveščeni na vaš elektronski naslov.

 

Stroški dostave


Strošek dostave Pošta Slovenije 0-10kg je 4,90eur

Strošek dostave GLS  0-10kg je 5,90eur

Storšek dostave Hrvaška GLS 0-10kg je 11,90eur

Strošek dostave EU  GLS  0-10kg je 15,90eur

Stroše dostave s plačilom po predračunu s Pošto Slo ali GLS je 3eur (velja samo za notranji promet).

 

Cene ne veljajo za motorna kolesa, scooterje, kolesa z motorjem, ATV-jev in vključno artiklov, katerih skupna masa presega 20 kg.

V kolikor naročenega paketa ne prevzamete se vam prav tako zaračuna stroške dostave.

 

Garancija, servis in vračilo blaga


Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

Ko vračate artikle prodajalcu (X – PORT d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.

Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Motoport, Dijaška ulica 3, 5220 Tolmin.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport .

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej drugalče dogovorjeno . Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri odstopu od pogodbe, se uporabniku vrne le vplačani znesek  na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo artikla za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na +386 70 535 693 ali nam pišete na info@motoport.si Z veseljem vam bomo pomagali.

Obravnava poškodovanih pošiljk

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja nas nemudoma obvestite na [email protected] ali na tel.št. +386 70 535 693, da vam javimo kako je potrebno v takem primeru ukrepati – ponavadi vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije ali GLS (odvisno s kom je bila pošiljka poslana). To storite tako, da pošiljko  embalažo + vsebino prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko-najkasneje v roku 7 delovnih dni. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki in je prodajalec reklamacijo odobril, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

 

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)


Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 10 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe se uporabniku vrne kupnina na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračil z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in ko je blago vrnjeno prodajalcu. Zaradi zagotavljanja točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Napotki za odstop od pogodbe


Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

 

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prav tako si pridružujemo pravico do odstopa od naročila v kolikor se spremeni cena izdelka, oziroma je izdelek nedobavljiv.

 

Stvarna napaka


 Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake

 

Garancija


Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

 

Pritožbe in spori


X – PORT d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. X – PORT d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 051350731 ali po elektronski pošti na  [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

X – PORT d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si X – PORT d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi X – PORT d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

X – PORT d.o.o. ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Politika zasebnosti in varnosti


Vaši osebni podatki, ki nam jih boste zaupali bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter na željo kupca tudi občasna obvestila o novostih v naši trgovini. Brez vašega privoljenja ne bomo vaših podatkov uporabljali v druge namene. Vendar pa moramo sodelovati z državnimi organi, če zakon to zahteva. V tem primeru moramo razkriti vaše podatke. Pridružujemo si pravico do objave, prodaje in posojanja statističnih obdelav. Vaši osebni podatki v tem primeru ne bodo objavljeni. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti nas kontaktirajte na elektronski naslov: [email protected]